2011. február 17., csütörtök

i-D

Lehetséges, hogy rajtam kívül kevesen szenvednek ebben a betegségben, de én bizton állíthatom, hogy mániákus i-D olvasó, felhasználó és rajongó lettem az elmúlt pár hónapban. Ha nem kaparinthatom meg a legújabb számot, bizony jelentkeznek a tünetek...higgyétek el jobb, ha nem tudjátok, hogy mik is ezek pontosan.

A magazinért rajongó fashionistákat el kell, hogy szomorítsam, mert az i-D magazint nagyon nehéz itthon beszerezni. Legalábbis én néha-néha látom a váci utcai Inmedio-ban, de ott is nagyon ritkán. Azon kiváltságosok, mint például én, könnyen beszerezhetik a legfrissebb, kemencéből kikerült ropogós számot. A MOME könyvtárában szinte mindig megtalálható a legújabb szám (jelenleg az én táskámban lapul). 

"The Livin' Loud Issue" ez a pontos címe a jelenlegi kiadásnak, melynek címlapján egy eszméletlenül szép modell domborít. A szudáni modellt ( Ajak Deng ) Emma Summerton kapta lencsevégre. 

A magazinban a   S T Y L E C R U S H   által is meginterjúvolt fotós ( Leon Mark ) képei is szerepelnek, egy szintén MUSE kategóriába sorolt modellről ( Sylvester Ulv ). 
Bátran állítom, hogy az i-D divatanyaga óriási fölénnyel veri a Vogue-ot és a Bazaart. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése