2011. február 20., vasárnap

Model thoughts: Interjú Szabó Domokossal

A mindössze 19 éves modell alig 2 éve kezdett el komolyabban foglalkozni a modellkedéssel de 

azóta óriási sikereket ért el itthon és külföldön is. Idén Alexander McQueen bemutatóján 

debütált. A jelenleg Milánóban élő modellt facebookon sikerült kifaggatnom !!!
 





Stylecrush: Ha egy pár mondatban mesélned kéne magadról, akkor mit mondanál ?

Domokos:  Teljesen átlagos 19 éves srác vagyok, aki szereti a művészeteket, idegen nyelveket, divatot, a sportot és mindent ami új vagy egyedi. Próbálok mindig nyitott szemmel járni a nagyvilágban és magától az élettől tanulni.
 
 
Stylecrush: Hány évesen kezdtél el modellkedni ?

Domokos: 17-18 között lehettem valahol.

Stylecrush: Pontosan most hol vagy, melyik városban ?

Domokos: Jelenleg Milánóban vagyok.
 


  
Stylecrush: Hogy telik egy „átlagos” napod mondjuk egy divathét kellős közepén ?

Domokos: Igazából a modellek számára maga a divathét már pihentetőnek nevezhető az egy héttel előbb elkezdődő castingokhoz képest, amikor is napi 8-12 válogatásra kell eljutni tömegközlekedéssel a város különböző pontjaira megadott időre, térkép alapján. Magán a divathéten már "csak" teljesíteni kell a castingokon megszerzett munkát, ez a "jutalom" :)

Stylecrush: Történtek veled vicces illetve kevésbé vicces dolgok például egy bemutatón, vagy egy fotózáson ?

Domokos:  Vicces és egyben kínos szituáció volt amikor showroomon éppen kollekciót mutattunk be egy kiemelt kliensnek én pedig elfelejtettem felhúzni a sliccemet és úgy sétáltam ki mikor is az eladó hölgy mindenki előtt hangosan figyelmeztetett, hogy jó lenne ha felhúznám, persze mindenki csak nevetett :)
Kevésbé volt vicces, mikor lookbook fotózáson Szöulban 40 összeállítást kellett lefotóznunk 43-as cipőkkel...az én lábam majdnem 46-os. Izzasztó volt.

Stylecrush: Mit viselsz egy átlagosnak mondható napon ?

Domokos: Előszeretettel hordok kockás inget vagy sima egyszínű pólót, slimfit nadrágot, bakanccsal és bőrkabátot.


Alexander McQueen

    Stylecrush: Kedvenc étel ?

Domokos:  A tejfölös magyar ételek.

Stylecrush: Jelenleg van most olyan dolog ami nagyon hiányzik az életedből ?

Domokos:  VAN! Otthon, család, barátaim:)  

Stylecrush: Ha találnál a földön 10 dollárt, akkor mire költenéd ?

Domokos:  Gumicukorra :)

Stylecrush: Ki a kedvenc terveződ ?

Domokos:  Simon Spurr
 



 Stylecrush: Mit gondolsz a hazai divatéletről ?

Domokos:  Úgy gondolom van mit fejlődnie, de az új generáció tervezői, a divatiparban tevékenykedő szakemberek véleményem szerint egyre kifinomultabbak és a mostani fiatalság is sokkal inkább érdeklődik a divat iránt, tehát én bízom benne, hogy ez eredményhez fog vezetni rövid időn belül.

Stylecrush: Mit tervezel a nyárra ? Itthon leszel, vagy újra nyakadba veszed a világot ?

Domokos:  Terveim szerint júniusban végigcsinálom a fashion week szezont Milánóban és Párizsban. Júliusban, augusztusban mindenképpen szeretnék időt szakítani a családdal, barátokkal való időtöltésre, mert egész évben alig tudtam velük lenni, ami nekem nagyon fontos.

Stylecrush: Eddig melyik munkádat ( fotózás, bemutató stb… ) szeretted a legjobban ?

Domokos:  Egyértelműen a Tommy Hilfiger kollekciójának fittingje volt a kedvencem. Gyönyörű környezetben dolgoztunk és fantasztikus ellátásban részesültünk.